Checklists can be structured by checklist items that the user must go through in order for the checklist to be approved. The checklist items can be composed of text fields and/or digital signatures.

It is possible to define four different approval levels for checklist items to ensure flexibility for the solution, including:

  • User can approve checklist item himself
  • The manager must approve the checklist item
  • User or Manager must approve checklist item
  • User and Manager must approve checklist item
Snapper LMS gir deg muligheten til å lage skreddersydde læringsløp

Guide: Full kontroll på kritisk og lovpålagt kompetanse Hold deg oppdatert

Full kontroll på kritisk og lovpålagt kompetanse kan være vanskelig. Riktig opplæring til rett tid til riktig medarbeider kan være utfordrende

Ved å laste ned guide samtykker jeg til at informasjonen jeg oppgir kan lagres for å sende meg e-post med innhold som er relevant i forhold til hva jeg har lastet ned. F.eks: e-bøker, artikler og invitasjoner til events. Jeg forstår at jeg enkelt kan melde meg av å motta disse e-postene. Vi overholder selvfølgelig alle regler og forskrifter som gjelder for lagring av informasjonen du oppgir, og vi vil ikke dele dine opplysninger med en tredjepart. For mer informasjon, se vår Privacy Policy