PRODUKTER
MODULER
LØSNINGER
BRANSJER
Ledere og medarbeidere i offentlig sektor er ofte mange og spredd ut over forskjellige sektorer, avdelinger og lokasjoner. Det kan være vanskelig å få full oversikt og kontroll på nødvendig, og ofte lovpålagt, kompetanse og opplæring.
Økt jobbkompleksitet i offentlig sektor bidrar til å øke kravene til å tette kompetansehullene eller fylle på med ny og relevant kompetanse. Full oversikt over kompetansebeholdningen er påkrevd.
Offentlig sektor opplever stadig større press for å møte samme nivå av kunde- og medarbeidertilfredshet som privat sektor.
Snapper gir dere mulighet til å lære opp medarbeider på arbeidsplassen eller når de er på farten. Snapper holder orden på hvem som har den rette kompetanse og de rette sertifikatene, og varsler automatisk når opplæringstiltak må iverksettes.
Snapper gir dere full kontroll, reduserer risiko og stress!
Offentlig sektor har store krav til å ha oppdatert kritisk kompetanse. Automatisert opplæring, varslinger og sporbarhet er viktig. Snapper hjelper dere påse at medarbeidere til enhver tid har den nødvendige påkrevde og lovpålagte kompetansen.
Enten det er interne eller eksterne medarbeidere, på prosjekter eller ulike lokasjoner - Snapper gir deg full kontroll på lovpålagte krav, opplæring og sertifisering
La dine medarbeidere få tilgang til kurs fra hvor som helst, enten de har datamaskiner, mobiler eller nettbrett. Snapper lar deg nå alle dine ansatte– enten de er på kontoret, hjemme eller på veien
Med kompetansemodulen kan du registrere både formell kompetanse og realkompetanse, med mulighet for å dokumentere oppfylte eller manglende kompetansekrav ned på individ, team, avdeling og organisasjonsnivå.
Snapper sørger for å varsle når sertifikater må fornyes og lovpålagt trening må iverksettes slik at både du og dine medarbeidere til enhver tid har nødvendig kompetanse. Automatisert læring, sporbarhet og digitale signaturer gjør at man alltid er oppdatert og audit ready
Snapper gjør det mulig å ha real time oversikt og kontroll for administrasjon, HR og ledere over sine enheters og avdelingers kompetansenivå
Det er enklere å lede, utvikle og få mer ut av sine medarbeidere når man har full oversikt over hvilke personer og roller som har hvilken type kompetanse. Eller som mangler kompetanse
Snapper gjør opplæringen tilgjengelig for medarbeidere på arbeidsplassen eller de som er på farten. La dine medarbeidere få tilgang til kurs fra hvor som helst, enten de er datamaskiner, mobiler eller nettbrett. Ingen koordinering eller planlegging er nødvendig.
Automatiske læringsløp/learnings paths sikrer opplæringen enten du har en nyansatt, en medarbeider som bytter rolle eller man må opplæring på en ny maskin, Lag læringsløp tilpasset situasjonen med innhold som oppleves mest mulig relevant. Dette øker effektiviteten og minsker kostnadene
Kombiner opplæringen med digitale kurs, klasserom og opplæring på arbeidsplassen? Snapper støtter fullt ut blandet læringsform/blended learning og har i tillegg mulighet for påmeldinger
Kompetansestyring:
Dokumentasjon av kompetanse og kursadministrasjon:
BKK har brukt Snapper i snart 10 år og bruker Snapper til komepetansestryring, kursadministrasjon og elæring, samt dokumentasjon av BKKs kritiske kompetanse.
Trond-Erik Eide, Spesialrådgiver fagopplæring BKK
Stortorvet 3, 0155 Oslo
Telefon: 22 37 48 00
E-post: salg@snapper.no
Faktura: faktura@snapper.no
Support: support@snapper.no